Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2016

Μεγάλη αλυσίδα πώλησης καλλυντικών στη Γερμανία αποσύρει τα προϊόντα φαρμακείου!

Ναι καλά ακούσατε. Τη στιγμή που στην μνημονιακή Ελλάδα κάποιοι σκέφτονται απελευθερώσεις των πάντων στα σούπερ μάρκετ, η γερμανική αλυσίδα πώλησης καλλυντικών dm (μαζί με τα καταστήματα Müller κατέχουν τις πρώτες θέσεις σε πωλήσεις στη Γερμανία) αποφάσισε να σταματήσει τη διάθεση των καλλυντικών εκείνων που πωλούνται στα φαρμακεία!

Διαβάστε παρακάτω το δημοσίευμα που μας έρχεται από το Βερολίνο:




Για πολλά χρόνια ανησυχούσαν οι φαρμακοποιοί για το γεγονός ότι πολλά προϊόντα τους έχουν διαρρεύσει και σε άλλα κανάλια διανομής. Ιδιαίτερα στην αλυσίδα καλλυντικών dm. Η συγκεκριμένη αλυσίδα προσέφερε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων μεγάλων brand εταιρειών. Όχι όμως πια. Η DM επιβεβαίωσε ότι όλη η γκάμα των συγκεκριμένων καλλυντικών που πωλούνται στα φαρμακεία θα εξαιρεθεί από τα ράφια της. Ο λόγος είναι οι αναξιόπιστες παραδόσεις όπως τονίζουν από τη διοίκηση της αλυσίδας. Οι εταιρείες αυτές δεν μπορούσαν να καλύψουν τις ανάγκες τους.

Eucerin, Vichy, Avene, Eubos, Medipharma, Bepanthol. Ο κατάλογος των αποκλειστικών προϊόντων των φαρμακείων είναι μακρύς. Η dm επισήμανε παλαιότερα με ειδικές διαφημιστικές καμπάνιες: «Προϊόντα που πωλούνται αποκλειστικά στα φαρμακεία τώρα σε όλα τα καταστήματα dm,» διαβάστε σχετικές παλαιότερες αφίσες.

Επίσης στα καλάθια υπήρχε και σχετικό φυλλάδιο: «Γνωστά καλλυντικά φαρμακείου». Vichy, Linola, Eucerin, Eubos & Avène". Ακόμα μια καμπάνια σχεδόν πριν από ένα χρόνο σε μια αφίσα σε υποκατάστημα της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας.

Η ροή των προϊόντων από την «γκρίζα» - όπως την χαρακτηρίζουν - αυτή αγορά δεν ήταν προφανώς πάντα αξιόπιστη. Έτσι λοιπόν η dm σταματά την διάθεση αυτών των προϊόντων. «Το σκεπτικό αυτής της απόφασης είναι ότι δεν εγγυώνται οι εταιρείες αυτές τη διαθεσιμότητα του προϊόντος σε όλα τα dm-καταστήματα και την απαίτησή μας για μια ελκυστική παρουσίαση στην οποία δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν», λέει ο διευθύνων σύμβουλος Christoph Werner, ο οποίος είναι υπεύθυνος για το μάρκετινγκ και τις δημόσιες συμβάσεις.

Πηγή: apotheke-adhoc.de