Παρά την ανάρτηση νέων δικαιωμάτων το απόγευμα της Δευτέρας 16 Ιανουαρίου, βάσει των οποίων τα φαρμακεία προέβησαν σε διορθωτικά τιμολόγια για τις εγγραφές στον προσωπικό γιατρό, διαπιστώθηκε ότι σε μεγάλο αριθμό φαρμακείων εξακολουθούσε να μην εμφανίζονται καθόλου δικαιώματα είτε να υπάρχει μεγάλη αναντιστοιχία μεταξύ των καταχωρήσεων στην πλατφόρμα και των αναρτημένων στην ΚΜΕΣ δικαιωμάτων.
Ως αποτέλεσμα αυτών των διαπιστώσεων,
....προκαλέσαμε έκτακτη σύσκεψη όλων των εμπλεκομένων στην εκκαθάριση φορέων, το αποτέλεσμα της οποίας ήταν η δέσμευση της ΚΜΕΣ να προβεί στη διόρθωση και αποκατάσταση των μηχανογραφικών προβλημάτων και να επανέλθει με μια τελική αποτίμηση των δικαιωμάτων των εγγραφών, κάτι το οποίο πρόκειται να υλοποιηθεί στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα.
Όταν αυτό πραγματοποιηθεί και ανακοινωθεί, τα φαρμακεία που παρουσιάζουν διαφορές σε σχέση με τα τιμολόγια τα οποία έχουν ήδη εκδώσει θα μπορέσουν να προβούν κατά περίπτωση, στην υποβολή συμπληρωματικού τιμολογίου αν αυτό χρειαστεί.
Για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση, που ταλαιπωρεί τους φαρμακοποιούς ευθύνονται μια σειρά από συστημικά λάθη στην επικοινωνία και συνεργασία των πληροφοριακών συστημάτων της ΗΔΙΚΑ, της UNISYSTEMS και της ΚΜΕΣ, σχετικά με τα στοιχεία των εγγεγραμμένων και επιλέξιμων στην πλατφόρμα ιατρών και κυρίως με την ταυτοποίηση συμβάσεων και ΑΦΜ φαρμακείων και υπεύθυνων φαρμακοποιών. Ζητήθηκε από τον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο και έγινε αποδεκτό η ΗΔΙΚΑ να ενημερώνεται online για τις επικαιροποιημένες συμβάσεις των φαρμακείων ώστε να μην ξαναδημιουργηθούν προβλήματα όπως τα ανωτέρω.
Με Εκτίμηση,