-Καλησπέρα.
-Καλησπέρα.
-Φαρμακείο εκεί;
-Μάλιστα.
-Εφημερεύετε σήμερα;
-Ναι.
-Δηλαδή είστε ανοιχτά;
-Ορθάνοιχτα!
-Για να καταλάβω καλά, το φαρμακείο είναι ανοιχτό;
-Βεβαίως!
-Δεν το χωράει ο νους μου, σήμερα δουλεύετε;
-Φυσικά!
-Αδυνατώ να το πιστέψω πως σας πέτυχα ανοιχτά!
-Κι όμως…
-Μα τους θεούς, έχετε εφημερία!
-Τόση ώρα αυτό δε λέμε;
-Έρχομαι από ‘κει…
Όχι, δεν πρόκειται για διάλογο από το αλήστου μνήμης σίριαλ «Καλημέρα Ζωή» αλλά για (σχεδόν) ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ μεταξύ φαρμακοποιού που εφημερεύει και πελάτη που κάνει τηλεφωνική έφοδο για να ελέγξει αν είναι ανοιχτό το φαρμακείο! Το σκηνικό επαναλαμβάνεται πολλάκις σε κάθε εφημερία! Σχεδόν πάντα ο ενδιαφερόμενος κάνει 10 ερωτήσεις ενώ θα μπορούσε ήδη να έχει φτάσει, ενώ σχεδόν ποτέ δε ρωτάει αν όντως έχουμε το υποαλλεργικό γάλα ή την οδοντόκρεμα που ψάχνει…